Här händer det grejer. Vi är glada över att äntligen kunna presentera Jonas Wimmerström, ny Content Manager på GoBrave.
Jonas är hemvändaren som spenderat flera år utanför Smålands gränser. En glad badmintonamatör som vid sidan av småbarnslivet har en förkärlek för gaming.
Under sin tid utanför Småland har han samlat på sig en mängd erfarenheter från olika branscher. Från blanka studiogolv och tech-startups i tv-världen till bank- och restaurangindustrin.
Nu är han äntligen hemma och han kliver ombord på GoBrave med ett brinnande intresse för att skapa och sprida innehåll i digitala kanaler. En av hans främsta styrkor är förmågan att paketera innehåll på ett sätt som sätter användarupplevelsen i fokus.
Jonas tar gärna ett helhetsgrepp om det innehåll han skapar, från idéarbete till produktion, spridning och uppföljning. I verktygslådan finns allt från smarta contentstrategier till tidssparande contentkalendrar.
Så hur mäter vi framgång på Instagram? Hur mycket är det rimligt att ett klick kostar på Facebook? Att 6,5 % har kollat på hela videon på Instagram, är det bra eller dåligt?
Vill du bolla dessa frågor eller bara snacka content-trender är Jonas bara ett mejl bort – jonas@gobrave.se. Sa vi att han även är en fena på att sätta upp effektiva kampanjer i Ads Manager?