Välkommen Emmi Nilsson, vår nya kollega. Som med sin breda erfarenhet av att jobba både strategiskt och operativt med sociala medier stärker upp vårt erbjudande inom content och digital marknadsföring.

– Skillnaden mellan bra och fantastisk marknadsföring är proffsigt innehåll. Det utbildar kunderna och öppnar dörrar till bättre affärsmöjligheter. Bra innehåll väcker känslor, helt enkelt, säger hon.

Efter en universitetsutbildning i informatik har Emmi navigerat marknadsföringsvärlden både som marknadskoordinator på Lammhults Möbel och kommunikatör på Växjö Citysamverkan.

– Min främsta drivkraft är att skapa engagemang, att beröra följarna och få dem att tänka nytt och göra annorlunda. 

Emmi är 33 år och bor i Vederslövs Nöbbele med familj – både tvåbenta (två barn, man) och fyrbenta (hund). Hon beskriver sig själv som en doer.

– Jag är uppfinningsrik och tar initiativ, säger hon.

Vad lockade dig till GoBrave?
– Det känns inspirerande att vara här. Här finns en massa kunskap inom ett brett område. Från att bygga webbar och e-handelssidor till att skriva, filma och designa.

Vad är du för en person?
– Jag gillar kontraster. Ut och vandra med stor ryggsäck till att sitta uppkrupen i soffan med ett glas vin och lyssna på musik. Jag gillar både att äta ostron på PM och att grilla korv en kylslagen lördag i skogen.

Någon okänd talang?
– Jag är duktig på 3D-animation. 

Varmt välkommen till GoBrave, Emmi! 

Vill du sticka ut i bruset? Sätt upp en strategi och mål för dina sociala medier och börja skapa fantastiskt innehåll med hjälp av Emmi. Hör av dig på emmi@gobrave.se