GoBraves delägare Mattias Jonsson gillar företag som sticker ut med sin kommunikation. Men det kräver mod.
– Om man vill synas måste man våga, säger han.
GoBraves delägare Mattias Jonsson gillar företag som sticker ut med sin kommunikation. Men det kräver mod.
– Om man vill synas måste man våga, säger han.
Mattias Jonsson var med och grundade GoBrave. Ambitionen var att skapa en idédriven kommunikationsbyrå.
– Det gäller än i dag. Vi hjälper våra kunder att ta fram starka koncept. Har man en genomarbetad grundidé kan man använda det för marknadsföring i många kanaler, säger Mattias.
Idéburen reklam ger en kortsiktig, snabb respons hos marknaden samtidigt som varumärket stärks på lång sikt.
Helheten lyfter
Som art director är han fokuserad på det visuella uttrycket. Han gör allt från broschyrer till mässkoncept. Mattias har hög arbetskapacitet och är (nästan) alltid tillgänglig.
– Det är häftigt att vara med och lyfta en kund, som när man ser hur olika delar i kommunikationen kuggar i varandra och det blir en helhet, säger han.
På fritiden tar han sig gärna vatten över huvudet. Han gillar att dyka, helst på varmare breddgrader.
– Att snorkla påminner om att flyga. Man kommer ut i en annan värld och det finns alltid något att se som man inte kunde föreställa sig när man stod på land, säger Mattias.
Kontakta oss
Vill du veta mer eller är du intresserad av vad vi kan göra för ditt företag?
Hör av dig till info@gobrave.se / 0470-78 37 0